בעשור האחרון אנו עדים למגמה אשר בה קוראים לנטישה אחר המרדף של האושר וניסיון של חיפוש משמעות בחיים. על פי התיאוריה, אושר מצב רגשי בר חלוף. מה שיעניק לכם קורטוב של סיפוק הוא חיפוש משמעות בחיים. שלושה אלמנטים מרכזיים משפיעים על עבודה משמעותית – אמונה כי תביאו שינוי חיובי, לעסוק בפעילות שתמצה את הפוטנציאל האישי שלכם וההרגשה כי מעריכים אתכם.

חיפוש משמעות בחיים בעידן הפוסט תעסוקתי –

חיפוש משמעות בחיים  עשויה להיות בעוד מספר שנים יותר משתלמת. כאשר תגיעו לדרגה של ידע, הבנה ויכולה מספיק רבה, תופתעו לגלות כי השירות אותו אתם מעניקים עשוי להיות בעל ערך ניכר מן ההיבט הכלכלי, מפאת סיבת הטכנולוגיה, אשר נותנת בידכם הרחבה של מעגלי לקוחות, אפשרות הפרסום וגישה למומחים בכל תחום.

על פניו, הכל פנטסטי. כל אחד מכם יכול לבצע חיפוש של עיסוק משמעותי ולהפוך אותו לכדי מקור ההכנסה שלכם על ידי הטכנולוגיה אשר היא כה זמינה כיום.

חיפוש משמעות בחיים הוא מצב שאתם יוצרים בעבור עצמכם ובעבור אנשים אחרים או לחלופין  רכישה של ידע על הטבע ועל העולם.

הטכנולוגיה תוכל להעניק לכם את מימוש הצרכים שלכם, גם במידה והם לא יעבדו. הדבר הכי חשוב שייאבד אינו מקור ההכנסה שלכם. המענה יותר מעודד – מצוקה של המשמעות שלכם תיפתר באמצעות משחקים שתשקיעו בו באופן ערכי ורגשי.

» מוזמנים אל סדנת מיינדפולנס בדרך הזן

מפעל עבור ייצור משמעות בדמות התודעה –

פשר הדבר כי התודעה היא זו שתפיק את ההנאה ואת המשמעות אשר ינבעו ממירב הפעולות שלכם. הפעולה האמתית לעולם תתרחש בתוך המוח שלכם. אמנם מדובר בגירוי חיצוני שמעניק לכם החומר גלם, אך הפרשנות שלכם היא זו אשר מספקת בעבורם משמעות. למציאות האובייקטיבית אין כלל משמעות.  חיפוש משמעות בחיים היא לעולם תהיה סיפור אשר הומצא שנברא באמצעות אנשים.

במצב בו אתם מייחסים עבור משחק משמעות רבה, בסיומו הוא יהפוך לכדי המציאות שלכם. במשחק עומק ההבחנה בין דמיון לבין מציאות מטשטשת ומיותרת. המשחק הינו החיים. מציאות מדומה עשויה להוות את המפתח עבור חיפוש משמעות בחיים הן בעולם אשר בו העבודה כפי שהנכם מכירים אותה כיום תגוז. אולי הן יתחוללו מחוץ למחשב באופן של אידיאולוגיות ודתות חדשות, אולי הן תבואנה בסינרגיה של השניים, יש המון אפשרויות. גמר העבודה לא יהיה הסוף של המשמעות, כיוון שהיא מיוצרת בעזרת דמיון ולא בעזרת עבודה.

דרך הזן

הזן – בודהיזם הוא דרך של חיים והשקפת עולם שלא משתייכות לאף אחד מהקטגוריות הרשמיות של הפילוסופיה המערבית המודרנית, הוא לא דת או פילוסופיה, הוא לא פסיכולוגיה או ענף מדעי הוא משוך לדרך של שחרור ובפשר זה הוא זה לדאואיזם לנדאנטה וליוגה. אי אפשר להגדיר דרך של שחרור בצורה פוזיטיבית.

אם אהבתם מוזמנים לשתף > >> >>>