כשהתנאים בחוץ משתנים, המיינד שלנו משתנה אז מופיעה המועקה ומשפיעה עלינו ועל הבחירות שלנו. מועקה היא אותה תחושת כבדות בלתי נסבלת אותה חלק מאיתנו חשים מפעם לפעם.

מועקה היא אותה תחושת כבדות בלתי נסבלת אותה חלק מאיתנו חשים מפעם לפעם. אנו חיים בתקופה מאתגרת מאוד ומשפיעה על כולנו בין אם כלכלי או בריאותי או מנטלי ורגשי, אנו קוראים לה תקופת הקורונה. המציאות משתנה מיום ליום ואנו ( המיינד ) חווים דאגה, חרדה, בדידות ועוד'. רגשות אלו באים לידי ביטוי בגוף בתחושת מועקה.

המועקה בדרך כלל יושבת לנו בבית החזה. כאשר המועקה מופיעה, החיים נראים כבדים ומורכבים יותר מתמיד ולכן חשוב לברר מהו הגורם למועקה, איך משחררים ומשתחררים מהמועקה. ובזן אנו מלמדים איך להשתמש במועקה ולהפוך אותה להיזדמנות לצמיחה והתפתחות אישית ורוחנית מוזמנים לקרוא את המאמר – מתחילים.

מדוע אנו חווים מועקה?

כדי לדעת למה אנו חווים מועקה, ומה מקורה של המועקה, האדם הראשון אליו אנו צריכים לפנות הוא עצמנו. אנו היחידים שנוכל לספק תשובה לשאלה זו ואנו היחידים שנוכל ללמוד כיצד להשתחרר מהמועקות שלנו. מועקה היא אותה תחושה כבדה ופנימית שמעניקה לאדם שחווה אותה תחושה שלא הכל תקין והדברים לא יהפכו לטובים יותר בעתיד.

מועקה יכולה לבוא לידי ביטוי בתחושת ניכור פנימית, דכדוך והדבר הכי חשוב אותו יש להבין הוא שהמועקה היא סימן שהגוף אומר לנו שאנו צריכים להתחיל ולטפל בעצמנו, חשוב להבין שכאשר אנו מנסים לדחוק החוצה את המועקה או להתעלם ממנה, קרוב לוודאי שלא רק שלא נצליח אלא היא תילך ותגדל.

שחרור מועקה – האם הדבר אפשרי?

אז איך משחררים מועקה? הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא לעצור מהעשייה ולהביט ישירות על המועקה. רק להביט בישירות במועקה מפתח בתוכנו את היכולת להיות שליו ורגוע אל מול המועקה. לפתע אתה רואה יש בתוכי מועקה אך אני אנני המועקה.

כך אני לומד לזהות את המועקה אך לא להזדהות  עימה וכתוצאה מכך אני שב להיות חופשי. כל זה מתפתח דרך לימוד ותרגול המדיטציה. לכן אנו אומרים שמדיטציה מאוד חשובה לחיים שלך.

על ידי המדיטציה אנו מפתחים עוצמה גדולה שגם אם התנאים משתנים, המיינד שלנו לא זז- לא משתנה לאותם רגשות מאמללים ותחושות המועקה הנלוות. כך אנו שבים להיות שלווים וחופשיים ואף יכולים להשתמש במועקה  להתפתחות שלנו ולמען האחר.

דרך הזן היא לדעת, לקבל ולהאמין בעצמכם כדי שתוכלו לנהל כל דבר שמופיע בחיים שלכם.

אז השאלה שאנו רוצים לשאול כרגע: כמה עוד מועקה אני צריך לסבול כדי שאפעל להשתחרר ממנה? 

רוצים לדעת איך משחררים מועקה?, התקשרו לאשת הקשר שלנו איילת דניאל בטלפון  – 054-3349993 

שחרור מועקה בדרך הזן

מועקה ניתן להפיג ולשחרר ע"י תרגול מדיטציה ולימוד דרך הזן. לפניכם 3 אמצעים ראשוניים שתוכלו לקבל על מנת להתמודד עם מועקה. ע"י סדנת מיינדפולנס / תרגול מדיטציית מיינדפולנס / ערכה אונליין חינמית שהכנתי במיוחד להתמודדות גם עם מועקה.

סדנת מיינדפולנס

סדנת מיינדפולנס

מוזמנים להגיע אל סדנאות המיינדפולנס בבית Become One - סדנאות אלו יסייעו לכל המשתתפים בה להתמודד טוב יותר ולשחרר מועקה נפשית ופנימית. סדנאות המיינדפולנס הן בתרומה מומלצת (דאנה).

רטריט-שתיקה

תרגול מדיטציית מיינדפולנס

מוזמנים להגיע אל בית Become One לתרגול חד שבועי בימי ו' בין השעות 8:00-9:15 בבוקר. התרגול יסייע ויתרום לטיפול והתמודדות עם מועקה.

ערכה אינטרנטית

אני מזמין אתכם ללמוד ותרגל נוכחות כאן ועכשיו – הכנתי במיוחד עבורכם לימוד, תרגול ויישום כלים ופרקטיקת המדיטציה להרפייה ממתחים, ניהול מחשבות טורדניות, והפחתת כעסים, פחדים, חרדות ודיכאון.

אם אהבתם מוזמנים לשתף > >> >>>