רקע רוחני

זן הינו אוניברסלי. הוא פועל מתוך התודעה של כל בני האדם ומסייע לכולנו להשיג את טבענו האמיתי. בכל מקום בו הוא מכה שורשים,
התרבות המקומית והחברה על כל רבדיה מתפקדות בצורה טובה יותר והן סובלניות כלפי אנשים מכל תרבות, גזע, שפה או רקע תרבותי.

כאשר אנו צלולים, הסיטואציה, מערכות היחסים שלנו והאופן בו אנו מתפקדים, נהיים צלולים גם כן. אנו טועים פחות ויוצרים פחות סבל, התוצאה היא יותר אושר והרמוניה.
מנזר זן הינו מקום בו אנו יכולים לייצר תודעה צלולה ולהפוך לבני אדם טובים יותר באמצעות הבנת הדרך בה העולם עובד: דהרמה אמיתית – "חוק כל הברואים".
בעת תקופות מבורכות, פעילות רוחנית סדירה האירה על החיים ואיפשרה לאנשים להפיק מעצמם את המיטב. בכך מחלות רבות וחולי פיזי או מנטלי נמנעו.

מנזרי זן אמיתיים מקבלים בברכה כל אדם אשר מעוניין בתירגול מדיטציה ומסוגל לחיות בהרמוניה עם הקהילה בו.
מנזר "מקדש זן האור המקורי" הינו מקום כזה. הוא ממוקם באיזור הררי, אשר נבחר על פי עקרונות גיאומטיקה מסורתיים.
כך איתרנו את הסביבה המיטבית לתירגול מדיטציה, בה הטבע והאדם תומכים אחד בשני ומעניקים את המיטב שבהם על מנת שכולנו נתעורר ונסייע לכל הברואים.

במנזר, נזירים, נזירות ובני אדם מן השורה, כולם מתרגלים ערכים רוחניים: תודעה צלולה, תבונה וחמלה. ערכים אלו מייצרים מיד איכויות מועילות של התודעה.
בדיוק מהסיבה הזאת, נהוג שהם מקבלים תמיכה חומרית מאלה שמתגוררים מחוץ למנזר.
לימוד והעברת ערכים מועילים אלו יכולים להתבצע במגוון צורות: ביקורים סדירים במנזר לשם תירגול מדיטציה, טקסים מיוחדים ואירועים בלתי נשכחים.

בשל סיבות אלה, אנו מבקשים את תמיכתכם בבנייה ותפעול המנזר, ובקיום כל הפעילויות המיטיבות שהוזכרו לעיל.

רקע היסטורי

מנזר "מקדש זן האור המקורי" (Original Light Zen Temple) חבר במסדר הבודהיסטי הקוריאני "ג'וגיה" (Jogye Order). במסגרת זו הוא שייך למנזר הראשי "מקדש סודוקסה" (Sudeoksa Temple), המטה האיזורי של כל המנזרים בהם תירגל והתגורר זן מאסטר סונג סאן (Zen Master Seung Sahn) המנוח.

ראש מנזר "מקדש זן האור המקורי" בהונגריה, צ'ונג אן סונים (Chong An Sunim) השייך למשפחת הנזירים של מנזר "מקדש סודוקסה",
קיבל הסמכה להוראה מזן מאסטר סונג סאן ומהקונסונים של סודוקסה, באנג'יאנג סאול יונג (Bangjang Seul Jong Kunsunim).

המנזר בהונגריה נוסד בספטמבר 2004. חדר הזן המסורתי נחנך ב-2010 ומאז מתפקד באופן מלא.

במקום מתקיימים מגוון ריטריטים על בסיס חודשי. בכל שנה מתקיימים שני ריטריטים בני 10 ימים וריטריט אחד נוסף בן 90 יום. נוסף על כך, מתקיימים 3 סופי שבוע עבור מתחילים, בכל קיץ.

אנו מתקשים כרגע לעמוד בביקוש, יותר ויותר אנשים מגיעים לאירועים השונים. במהלך 3 חודשי ריטריט החורף, מגיעים יותר מ-100 משתתפים לפרקי זמן שונים.

על מנת שנוכל לארח בצורה טובה יותר, עלינו לבנות מרחב מדיטציה גדול יותר ומבני מגורים נוספים, כך נוכל לספק את השירות הרוחני אליו אנו מחויבים.

כל האירועים שלנו מתבססים על תרומות. הם אינם בחינם אלא בהתאם לרצונם ויכולתם של כל אחד ואחת.
ככל שמספר המשתתפים הולך וגדל כך גם ההבנה הופכת ברורה, שמלבד התירגול אין דבר חשוב יותר מאשר לב נדיב.

כאשר תעיינו באפשרויות התרומה שלהלן, אנא החשיבו את עצמכם כתורמים ומסייעים לתירגול שעוזר להפוך את העולם למקום טוב יותר דרך התבוננות ושינוי משמעותי מתוך חכמה וחמלה.

 

הזדמנות נהדרת לתרומה ולעזרה

אנשים המכירים ותומכים בפעילות שלנו, מעוניינים לסייע ביצירת חברה מוארת בעולם.
מלבד תחושת שביעות הרצון הנובעת מהשתייכות לקהילה רחבה מרקעים שונים, שיתוף פעולה קרוב וחומל מאפשר לנו להשיג מטרות נעלות אשר לא היינו יכולים להשיג בנפרד כיחידים.

 

כל אדם שתורם למנזר, מסייע בזריעת שורשי ההארה בליבם של כל הברואים.

תרומתכם תועבר במלואה למנזר "מקדש זן האור המקורי".

הזכות תעמוד לכם ותוחזר אליכם כעזרה בלתי מותנית, ברגעים בהם תזדקקו לה בעצמכם.

 

הזכות תעמוד לכם על ידי זריעת שורשי ההארה בליבם של כל הברואים:

 

על ידי תרומה בסך 200 תממנו רעף. שמכם יופיע בחלק הפנימי של הרעף.

על ידי תרומה בסך 500 תממנו חלון. שמכם יופיע במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט.

על ידי תרומה בסך 1,000 תממנו דלת. שמכם ושמות שניים מבני משפחתכם, יופיעו במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט.

על ידי תרומה בסך 5,000 תממנו ציוד מטבח. תקבלו במתנה עותק של ספר הבישול של מנזר "מקדש זן האור המקורי". שמכם ושמות שניים מבני משפחתכם, יופיעו במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט.

על ידי תרומה בסך 10,000 תממנו 5 מ״ר של אדמת המנזר. שמכם יופיע בלוח ההוקרה לתורמים, בעברית ובאנגלית. שמכם ושמות חמישה מבני משפחתכם יופיעו במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט.

על ידי תרומה בסך 25,000 תממנו ותזכו למושב קבוע בבית התה. תקבלו ערכת תה קוריאנית מעודנת פעם בשנה במשך שלוש שנים. שמכם יופיע בלוח ההוקרה לתורמים, בעברית ובאנגלית. שמכם ושמות חמישה מבני משפחתכם יופיעו במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט. ישנם 64 מקומות פנויים.

על ידי תרומה בסך 50,000 תממנו ותזכו למקום קבוע בחדרי המגורים. תמיד תקבלו עדיפות לשהות בחדר זה כאשר תגיעו למנזר. שמכם יופיע בלוח ההוקרה לתורמים, בעברית ובאנגלית. שמכם ושמות בני משפחתכם יופיעו במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט. ישנם 48 מקומות פנויים.

על ידי תרומה בסך 100,000 תממנו ותזכו למושב קבוע באולם הזן. אתם ומשפחתכם תמיד תקבלו עדיפות לשהות בחדר מגורים ולתרגל במנזר. שמכם יופיע בלוח ההוקרה לתורמים, בעברית ובאנגלית. שמכם ושמות בני משפחתכם יופיעו במנזר הוירטואלי באתר האינטרנט. ישנם 24 מקומות פנויים.

על ידי תרומה בסך 200,000תממנו את המטבח החדש או את חדר האוכל הצמוד לו. אתם ו-7 מבני משפחתכם תקבלו במתנה עותק של ספר הבישול של מנזר "מקדש זן האור המקורי". כל שמותיכם יופיעו בלוח ההוקרה לתורמים ובמנזר הוירטואלי, בעברית ובאנגלית. 12 מקומות פנויים.

על ידי תרומה בסך 500,000תממנו בניין מגורים אחד. שמכם יופיע על פני הבניין כולו כל עוד המנזר קיים – למשך דורות רבים. אתם ומשפחתכם תמיד תקבלו עדיפות לשהות בחדר מגורים ולתרגל במנזר. שמכם ושמות כל בני משפחתכם יופיעו בלוח ההוקרה לתורמים ובמנזר הוירטואלי, בעברית ובאנגלית. 4 מקומות פנויים.

על ידי תרומה בסך 1,000,000תממנו את אולם הזן בשלמותו. שמכם יופיע לצד זן מאסטרים מדורות עבר, כל עוד המנזר קיים – למשך דורות רבים. אתם ומשפחתכם תמיד תקבלו עדיפות לשהות בחדר מגורים ולתרגל כאשר תגיעו למנזר. שמכם ושמות כל בני משפחתכם יופיעו בלוח ההוקרה לתורמים ובמנזר הוירטואלי, בעברית ובאנגלית. 2 מקומות פנויים.

על ידי תרומה בסך 3,000,000 תממנו את אולם הבודהה בשלמותו. כל משפחתכם תיוצג על-ידי ציון שמותיכם באולם הבודהה, בלוח ההוקרה לתורמים ובמנזר הוירטואלי, בעברית ובאנגלית כל עוד המנזר קיים – למשך דורות רבים. מקום אחד פנוי.

על ידי תרומה בסך 12,000,000 תממנו את בניית המנזר כולו. תהיה לכם גישה קבועה לחדרי המגורים ולאולמות התירגול, כל עוד המנזר קיים – למשך דורות רבים. הזכות תעמוד לכם, למשפחתכם ולקרוביכם למשך 7 דורות. שמכם ושמות כל בני משפחתכם יופיעו באולם הבודהה, בלוח ההוקרה לתורמים ובמנזר הוירטואלי, בעברית ובאנגלית. מקום אחד פנוי.

 

"כסף הוא צורת אנרגיה אשר יכולה לשמש לכל מטרה שהיא. הקארמה של תרומה למטרה כה נעלה הינה ברורה. ההחלטה היכן להשתמש בה מכוונת את האנרגיה החומרית. יצירת קארמה נכונה מסייעת לנו ולסביבתנו לחיות חיים נטולי סבל, ומקדמת את הנתיב להארה."

 

אופן התרומה:

עד 10,000 ₪ אנא תירמו דרך חשבון הPayPal של מנזר "מקדש זן האור המקורי": zentemple108@gmail.com

מ-25,000 ₪ ומעלה אנא העבירו את תרומתכם לחשבון הבנק של המנזר:

שם :  Eredeti Fény Zen Közösség
כתובת:  2500 Esztergom, Fári kút 9867
בנק:  Duna Takarék Bank
כתובת הבנק:  2500 Esztergom, Bajcsy-Zsilinszky u. 11. Hungary
SWIFT: DTBAHUHB
IBAN: HU25 58600575-50040355-00000000

 

תודה רבה מעומק הלב על עזרתכם.

מי ייתן וכל ברכות הבודהות והבודהיסטוות ישרו עליכם ועל אהוביכם.

אם אהבתם מוזמנים לשתף > >> >>>